Wat als een wasmiddel een community kon bouwen?
Dash is al jaren een icoon met z’n bekende belofte: “schoner dan schoon” – én z’n legendarische tv-spots. Maar hoe vertaal je die herkenbare energie naar social? Daar kwam Superkraft in beeld.
Van tv-held naar social media-ster
Met sterke merkbekendheid op klassieke kanalen had Dash een stevige basis. Alleen: op Instagram en Facebook viel het merk nog niet op. Onze missie? Een herkenbare, sympathieke stem creëren op social media – en een échte community bouwen.
Een social media strategie met inhoud
We ontwikkelden een contentstrategie rond duidelijke contentpeilers:
Zo gaven we een nostalgisch merk een frisse, eigentijdse vibe—en braken we met het cliché dat alleen vrouwen de was doen. Het resultaat? Scroll-stoppende content met een verhaal.
Social resultaten om van te blinken
Dankzij een doordachte social media aanpak zagen Dash’s kanalen snel impact:
❤️
Hogere engagement
☺️
Positieve sentimenten
🫧
De grootste wascommunity van België
We bouwden verder met influencer marketing en brand activaties die Dash bovenaan in de feed én top of mind hielden. Check zeker onze Dash x Drip activatie.