Zet samen met ons je bedrijfsdoelen om in een uniek merkuniversum dat definieert wie je bent en waar je voor staat, zowel extern als intern.
Een sterk merk werkt als een kompas en helpt je beslissingen maken die in lijn zijn met je visie en missie. We creëren niet alleen een consistent imago, we helpen ook je doelen te bereiken.
We onderzoeken wie je bent, wat je doelen zijn en hoe je die kunt bereiken. Wat zijn je ambities en uitdagingen? Als je al een antwoord hebt, gaan we verder. Zo niet, dan werken we er samen aan.
We ontwikkelen en analyseren eerst de belangrijkste elementen voor een stevige basis. Dit omvat een marktanalyse en het definiëren van de missie, visie en waarden van je organisatie. Dit gebeurt aan de hand van de ‘brand-key’ methodologie.
Zodra de basis van je merk is gelegd, gaan we over tot de uitvoering. Onze experts analyseren je merk en ontwerpen de visuele identiteit, cultuur en toon. Ze bepalen hoe je merk eruitziet, hoe het aanvoelt en hoe het klinkt.
We helpen bij de uitrol van je merk, zowel intern als in de markt. We bieden toolkits en teamtrainingen aan en blijven een continue partner om je merk te beschermen.