Contacteer ons

Pluk de dag is de boodschap. En die boodschap gaan vrouwen van 50+ via onze Carrefour mailing duidelijk ontvangen. Met de hulp van jouw Superkraft helden.

coupon discount consumer in supermraket

Uitdaging

De grootste uitdaging en/of vraag bij de Carrefour “Pluk de dag” direct to consumer mailing (DTCM) is: hoe bereik ik vrouwen van 50+ met feel good content die daarbij relevant is voor hen?

Oplossing

De beruchte vrouwen zijn al klant bij Carrefour. We trakteren die trouwe vrouwen daarom op een enveloppe met advertentieboekje en coupon card. Ze krijgen bonuspunten bij aankoop van een product met gebruik van een coupon.

Naast promoties werd er dit keer content toegevoegd met aantrekkelijke tips & tricks voor de moderne dame. Niet onbelangrijk: de focus ligt hier nog steeds op de producten. Niet uit het oog verliezen die handel!

Creative angle

Uit de resultaten van een vorige editie concludeerden we dat productinformatie amper gelezen wordt. Niemand geeft erom. Less is duidelijk more. Wat ook bleek uit de key visuals van de betrokken merken.

We willen de vrouwelijke doelgroep van 50+ informeren over innovaties, niet meteen een super sexy onderwerp. Tenzij je het klaarspeelt met promoties om zo trial te genereren.

Impact

Aan de hand van de database bereiken we 115 duizend vrouwen van 50+ in België. Zij ontvangen deze mailing twee keer per jaar waardoor de nieuwste innovaties steeds bij de juiste doelgroep terecht komen en alle deelnemende merken visibiliteit krijgen. Carrefour plukt vandaag dus ook zéker de dag!

Meer details weten? Neem contact met ons op via hello@superkraft.be

pages of DTCM for Carrefour Direct to consumer mailing page DTCM spread page