Contacteer ons

Pampers moet opvallen tussen de wirwar aan merken die ouders willen bereiken.

crm-pampers-baby-smiling

Uitdaging:

Pampers wil zwangere vrouwen en jonge ouders bereiken om hen bewust te maken van het Pampers merk en zijn voordelen via DTCM (Direct To Consumer Mailing).

Ze willen ouders overtuigen dat Pampers het meest kwalitatieve merk is en daarom de juiste keuze binnen het grote gamma aan luiermerken. Ookal bieden een heleboel concurrerende merken lager geprijsde producten aan.

We moeten ervoor zorgen dat Pampers opvalt tussen de wirwar aan merken die ouders willen bereiken via prenatale en natale boxen.

Nog belangrijker: we moeten de ouders vasthouden tijdens hun reis in het ouderschap, wetende dat maand vier een kritische fase is waar de meeste ouders misschien wel switchen van Pampers naar een concurrerend merk. Niet als het aan ons ligt!

Oplossing

Pampers zal samenwerken met externe partners om zeker te zijn van de aanwezigheid van Pampers communicatie, stalen en bonnen in de prenatale en natale boxen (of zakken).

Voor de postnatale fases bereiken we de consumenten met een direct mailing campagne.

De consument trakteren we op stalen en bonnen:

  •  Stalen, om mama aan te moedigen Pampers luiers of doekjes te proberen. De grootte van de luiers is aangepast afhankelijk van de leeftijd van de baby.
  • Bonnen, om mama aan te moedigen om Pampers producten te kopen.

Creative Angle

Mama geven we een Pampers ervaring die inspeelt op haar verlangen om Pampers te proberen en zo een onvergetelijke betrokkenheid bekomt via een uitstraling en voeling van premium kwaliteit.

Ook moeten we in elke fase van het ouderschap aanwezig zijn: we strikken mama tijdens de zwangerschap en laten haar niet los door relevante middelen aan te bieden voor elk baby’s stadium.

Impact

Met driemaandelijkse campagnes voor België, Nederland en Frankrijk bereikten we bijna 4 miljoen mensen per jaar (bijna 1 miljoen per kwartaal) met gerichte communicatie, proefmonsters en/of bonnen.

Pampers stond in schijnwerpers in elke fase van de reis van de ouders omdat ze zichtbaar werden in prenatale tot postnatale fases. We aim, we shoot, we score!

Meer details weten? Neem contact met ons op via hello@superkraft.be

flatlay plastic wrap Pampers DTCM crm-pampers-baby-smiling