Contacteer ons

Voor het merk Pampers verzorgen wij de complete CRM strategie voor België, Nederland en Frankrijk. Binnen het Pampers-ecosysteem omvat dit het plannen van alle online- & offline-relaties.

crm-pampers-5-packshots crm-pampers-mobile-pampers-coupons

Challenges

Belangrijkste uitdagingen:
– privacy komt op de eerste plaats
– consumentengericht
– gepersonaliseerde aanpak

Solution

Een digitale CRM strategie uitwerken op basis van de KPI’s van de klant. De strategie vertalen in het masterplan van een digitale campagne en een campagnekalender. Dit leverde een overzicht op van de diverse communicatietypes die nodig waren om te scoren.
De digital teamlead is de spil in het digitale verhaal. Met het masterplan als leidraad waakt hij erover dat email marketing campagnes exact worden uitgevoerd op het ideale moment en de meest optimale manier. We doen aan A/B testing, content personalisatie, subjectline testing, flow automatisatie, …
Het creatief team zorg voor het design van de online en offline campagnes.
Na uitvoering, analyseren wij de resultaten en optimaliseren we voor volgende campagnes.

Creative angle

Alle creatieve elementen worden uitgewerkt binnen het kader van het brandbook. Een aanpak waarbij baby en ouder centraal staat is heel belangrijk voor het merk.

Impact

Na een voortreffelijke uitvoering van deze strategie hebben wij nu, na één jaar (2017) al 25% van de doelstelling bereikt. Wil je meer informatie? Neem zeker contact op.

Hulp nodig bij het plannen, designen en ontwikkelen van je emailmarketing en automatisatie? Laat het ons weten, we helpen je bedrijf groeien.

crm-email-smartphone-mac-pampers crm-pampers-leaflet crm-pampers-baby-smiling