Contacteer ons

Ons sociale mediateam werd gecontacteerd door het merk Always om Instagrrampagina’s en content voor Frankrijk te maken. Ontdek hoe we resultaten hoger dan de benchmark hebben gehaald voor dit alom bekende merk.

Uitdaging

Er was nog geen aanwezigheid op Instagram van Always in Frankrijk. We startten dus van nul met als doel om het voorkeursmerk te worden bij meisjes en vrouwen tussen 13 en 26 jaar.

De key performance indicators zijn follower growth, reach en engagement.

Oplossing

  • Een consistente visuele look creëren voor de Instagramfeed.
  • Branded story highlights creëren die ook bij de algemene look passen.
  • 5 posts en 3 stories per week creëren.
  • Een conversatie starten over taboes, gendergelijkheid, vrouwelijke kracht en vragen over maandstonden.
  • 1 wedstrijd per maand organiseren.

Angle

Eerst bepaalden we een aantal content pillars (thema’s) die evenwaardig aan bod moisten komen in de content calendars. Dan creëerden we posts die er mooi uitzien én engaging zijn. belangrijk was om taboes te doorbreken en een conversatie te starten.

We maakten 5 posts en 3 stories per week over onderwerpen zoals gendergelijkheid, menstruatie-armoede en productinformatie. Onze beste art directors en designers behouden altijd hun focus op de visuele look van de Instagramfeed. Het doel was om dit heel consistent te houden en helemaal gek te gaan met de stories.

Impact

Aantal volgers: na de start in maart, bereikten we 4k volgers op het einde van mei

Maandelijkse reach: >42k
Maandelijkse engagements: >12k

Naast bovenstaande resultaten, is het merk volwassener geworden op sociale media en is het klaar om op te boksen tegen concurrenten.

Always social media